PRIMER HEM ESCOLTAT AQUESTA PEÇA 5ª SIMFONIA DE BEETHOVEN I DESPRÉS HEM ANAT ALÇANT O ABAIXANT LES MANS SEGUINT LES INTENSITATS DEL SO (MANS A BAIX QUAN SONAVA FLUIX, MANS A L'ALÇADA DEL PIT QUAN SONAVA MIG FORT I MANS BEN ENLAIRE, QUAN SONAVA FORT O MOLT FORT).
A PARTIR D'AQUÍ, UN NEN/A DE LA CLASSE HA TOCAT LA TIMBALA SEGUINT UNA PAUTA MARCADA I LA RESTA DEL GRUP, INDIVIDUALMENT, HO HA REPRESENTAT GRÀFICAMENT EN UN PAPER FENT CARGOLS (CARGOL GRAN-SO FORT, CARGOL MITJÀ- SO MIG FORT, CARGOL PETIT- SO FLUIX).
TOT SEGUIT, EL NEN/A QUE HA TOCAT LA TIMBALA HA LLEGIT ELS SONS QUE HA FET, MENTRE LA RESTA COMPROVAVA QUE ESTIGUÉS BEN FET.
AQUÍ EN TENIU DOS EXEMPLES:
LA TIMBALA
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada